Proloog 8 mei

8 mei 2016 - Scheveningen, Nederland

Hulptroepen er bijBeach StadiumUpdate 11 mei:

afgelopen zondag hebben we een fantastische dag gehad met alle teams van Oranje Trophy.

Dagprogramma zondag 8 mei:
10:00 verzamelen bij Strandclub WIJ (Strandweg 1, Scheveningen). Deze strandtent is het dichtste bij het Beach Stadium gelegen.
10:30 fotomoment in het Beach Stadium. Vanaf de parking rijden we het stadion binnen om op te stellen voor de groeps- en teamfoto's.
12:30 vertrek richting Amsterdam in colonne. Lunchpakketjes voor onderweg worden verzorgd.
15:00 aankomst Olympisch Stadion Amsterdam. We rijden het stadion binnen en stellen op voor een groepsfoto op de sintelbaan.
15:30 borrel
17:30 einde - auto's wegbrengen naar warehouse in Westelijk Havengebied Amsterdam

Heb je zin om de rit van Den Haag naar Amsterdam met ons mee te maken, dan ben je van harte welkom en op elk moment van de dag!  Laat het ons weten, zodat de organisatie hier rekening mee kan houden.

Proloog info per 19 april:
Na een mooi weekend waar we de grenzen hebben kunnen verkennen wordt het tijd voor de volgende grote stap, de proloog. Deze zal plaatsvinden op zondag 8 mei.    We beginnen 10:00 bij de Nederlandse variant van de Copacabana, het Beach Stadium op het strand van Scheveningen.

Na een rit in colonne naar Amsterdam en natuurlijk een rondje over de Dam komen we begin van de middag (14:00) aan bij het Olympisch Stadion in Amsterdam.

Uiteindelijk brengen we de auto's naar de warehouse in het Westelijk Havengebied van Amsterdam waarvandaan ze verscheept zullen worden.