Vrijdag 24 juni t/m zondag 26 juni

26 juni 2016 - Suriname River, Suriname

Ferry naar GuyanaBoot slepen van de rivier de kreek in

Vrijdag 24 juni laatste avond met Jess Pearl en Lilian heerlijk gegeten  bij Garden in Eden (thais).

Zaterdag 25 juni rond 9 uur het officiële startsein. De ambassadrice van Nederland en nadat de auto de Parbo  Wassie heeft ondergaan, vertrekken we 11:15 uit Paramaribo op weg naar Nickerie. Auto's parkeren en met korjaals 45 minuten varen naar Bigi Pan. Een hotel met hangmatten gebouwd op palen in een groot meer, 87 cm diep. Voordat we het gebied invaren  moet de boot leeg over een soort van trap worden gesleept door de mannen. Bbq met kaaiman-sate.

Zondag 26 juni 5:30 opstaan, ontbijten en terug varen zodat we op tijd bij de ferry zijn.  Dit is ook de grens met Guyana  en er kunnen maar 20 auto's op dus belangrijk dat we allemaal gelijk mee gaan. In Guyana lopen alle dieren los en er staat bijna voor elk huis een tractor geparkeerd. ..

1. Jess:
    2 juli 2016
    Zo! inderdaad maar goed dat we niet mee zijn gegaan naar nickerie! Half 6 de volgende ochtend al vertrokken! Hoop dat jullie het naar je zin hebben! Mis jullie! Xxx