Maandag 27 juni t/m woensdag 29 juni

29 juni 2016 - Annai, Guyana

Rock view Village Annai GuyanaRock view Village kamer Annai Guyana

Auto achteruit op de pontPont naar Iwokrama

Bauxiet weg 255 km lang

Maandag 27 juni Georgetown met twee vliegtuigjes  naar de kaieteurwatrvallen.  De ene maatschappij wil Fee niet meenemen dus we zijn opgesplitst en Fee gaat met Thea mee in het 6 persoons vliegtuigje.  Uurtje vliegen, wandelen bij de waterval, genieten van de natuur en de gele kikker en vlinders, sandwich en snel vertrekken want er komt slecht weer aan. FEE kijkt regelmatig naar buiten of ze Jan ziet....je ziet alleen bos en het lijkt op broccoli...goudmijn. terug in het hotel mag Fee niet meer rondlopen...het personeel heeft steeds foto's gemaakt van haar en liepen zelfs mee om uit te laten.

Dinsdag 28 juni op weg naar de ferry overtocht naar Iwokrama rivier logge. Dit is een heel zware dag 255 km over bauxiet weg, talloze kuilen en lekker hobbelen...Jan rijdt een tijd achter een local aan en we schieten lekker op. Rijden zelfs 70 km per uur.  De weg wordt steeds smaller in het bos en we horen veel geluiden dan dieren. Vogels fluiten hoi hoi. De laatste ferry gaat om 6 uur. En we zijn er op tijden rijden achteruit de ferry op , we zijn de 2e auto die is gearriveerd, de anderen moeten nog komen...de ferry gaat om 8 uur toch nog een keer en niet alle auto's kunnen er op. 2 blijven staan en worden morgen opgehaald. Het regent ook hier enorm hard. Wij hebben een mooie logge voor vannacht en ook heerlijk geslapen.

Woensdag 29 juni Guyana op weg naar Annai rock view logge.  100 km bauxiet weg  en door het bos en later door de savanne. 'S morgens heeft een te dikke tak 1 schijnwerper vermorzeld  en we hebben er nu nog 3...we hebben alweer een heerlijke kamer, bloemen op het bed en 's avonds vraagt ze de sleutel van de kamer om de klamboe boven het bed uit te hangen en te checken op beesten. Grote motten hebben ze hier, prachtig! Fee en Scotch accepteren elkaar.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade